مهندسی محیط زیست

مهندسی محیط زیست

مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست، مهندسی محیط زیست، ارزیابی اثرات زیست محیطی و مهندسی محیط زیست
مهندسی محیط زیست

مهندسی محیط زیست

مهندسی بهداشت محیط و محیط زیست، مهندسی محیط زیست، ارزیابی اثرات زیست محیطی و مهندسی محیط زیست

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با حیات خبر داد

احتمال مرگ دلفین ها با آلودگی آب های کشورهای حوزه خلیج فارس
تهران- حیات
معاون سازمان حفاظت از محیط زیست گفت : احتمال علت مرگ دلفین ها با آلودگی های آب کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان وجود دارد هر چند این موضوع را نمی توان به یک علت و موضوع محدود کرد.
محمد باقر نبوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات با بیان این مطلب افزود: سازمان محیط زیست ایران خواهان برگزاری جلسه مشترک برای حل مسئله مرگ دلفین ها است.
وی در خصوص علت مرگ دلفین ها تصریح کرد: مرگ دلفین های اخیر را نمی توان به یک علت و موضوع محدود کرد بلکه احتمال این که مرگ دلفین ها بر اثر آلودگی های دیگر کشورها نیز باشد نیز هست.
وی گفت: لاشه دلفین های سری اول که در اواخر شهریور ماه در ساحل بندر جاسک پیدا شده بود، کاملا از بین رفته اند و اما لاشه های دلفین های سری دوم که در اوایل آبان ماه پیدا شدند هنوز سالم هستند و عملیات آزمایشگاهی و تحقیقی روی آنها انجام می شود.
نبوی افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پیشنهادهایی مبنی بر برگزاری جلسه مشترک را به ایران داده اند و سازمان محیط زیست ایران در تدارک جلسه مشترک برای حل مسئله مرگ دلفین ها نیز است.
معاون محیط زیست دریایی سازمان محافظت محیط زیست گفت: از جمله عوامل احتمالی مرگ دلفین ها فعالیت صنعتی و شیمیایی حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و می توان بعد از مذاکره با کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان علت نهایی و اصلی را در خصوص مرگ دلفین ها اعلام کرد.
پایان پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد